imos iX Support op Maandag

imos iX support en helpdeskondersteuning. Je kent het wel. Je wil(t) iets tekenen met imos iX, maar je weet niet hoe. Er zijn maar een paar kleine vragen, maar wil daar niet een hele dag voor afspreken.  Of misschien heb je nét de basistraining achter de rug en kom je nog net wat kennis te kort.

Voor deze en alle andere korte vragen komt KijkOpKasten met superieure support onder de noemer “Support op Maandag”.

 

Support op Maandag

Vanaf december 2020 geldt de maandag als vaste supportdag voor iedere imos iX gebruiker.
Het afspraken reserveringssysteem is speciaal aangepast voor dit doel. De live agenda waar je direct kan zien of er plek is, toont op maandagen tijdsblokken die te reserveren zijn. Zo kies je makkelijk en snel een gewenst tijdsblok om jouw vraag beantwoord te krijgen.

Na het reserveren neem ik op het gewenste tijdstip contact met je op. We bespreken je vraag en ik kijk mee op jouw scherm met imos iX, zodat ik je goed en juist kan helpen.

 

Kwalitatieve support voor een betaalbare prijs.

Uiteraard krijg je alleen met mij te maken. Je hebt dus altijd een vast aanspreekpunt. Dat zorgt ervoor dat ik mee kan denken in de processen en productiemethoden van jouw bedrijf. Ik doe mijn best om jouw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Door mijn kennis in te zetten die ik de afgelopen 13 jaar  heb opgedaan met de imos iX software. Tot afname van 1 uur betaalt u het aantrekkelijke tarief van €10,- per 10 minuten. Voor overige aantrekkelijke tarieven zie deze pagina.

 

U hoeft geen klant te zijn.

Gebruik van “Support op Maandag” is bereikbaar voor iedereen. Of de software nu is aangeschaft bij een andere partij of niet. KijkOpKasten is imos Partner en mag  en kán alle imos gebruikers ondersteunen. Voor vragen over CAD, CAM, NET, PLAN of elke andere vraag.

 

Support voor imos iX, Homag iX Of WoodCADCAm

Ik ondersteun alle software oplossingen gemaakt door het bedrijf imos AG. Dat wil zeggen dat ook de Homag iX en WoodCADCAM software  door mij wordt ondersteund.Uiteraard is de software versie vaak ook geen probleem. Doordat ik al zoveel jaren met deze pakketten werk ken ik ook de oude functies op mijn duimpje.

 

Veelgestelde vragen? Ze staan op YouTube!

Onderwerpen die veel aan bod komen, beantwoord ik graag via het YouTube kanaal van KijkOpKasten. Dat scheelt mij veel tijd aan uitleg en zo word jij een blije gebruiker! Abonneer je op het YouTube kanaal en krijg regelmatig een handige video.

 

Imos imports

Enkele terugkerende vragen kan je direct oplossen met ‘imos imports’. Deze items koop je in mijn webshop. Met het aanschaffen van een imos import bespaar je op de ontwikkelkosten. (die anders een veelvoud van het tarief in de webshop zouden zijn.) Anderen zijn je immers al voor geweest en het wiel hoeft tenslotte maar 1 keer uitgevonden te worden.

 

Boek een afspraak. Probeer het uit!

Als je het niet probeert, weet je het niet. Leg je imos vraag eens voor aan KijkOpKasten. Ik doe er alles aan, om je zo goed mogelijk te helpen.  Kan ik je vraag niet beantwoorden of is je probleem door mij niet op te lossen? Ik kan altijd een aanvraag doen bij de softwaremaker. Zo werken we samen aan verdergaande ontwikkelingen.

Tot maandag?

Support op Maandag

NiEUW VANAF DECEMBER 2020 . Probeer het uit!

Vraag? Antwoord. 
Gewoon goede support kan zo simpel zijn.